התחלת עבודה - הוספת קטגוריות לחנות

עכשיו כשיש לך חנות , אתה צריך להוסיף את קטגוריות ומוצרים. במאמר זה נלמד כיצד להוסיף קטגוריות ומה המשמעות של כל אחד מהשדות

 

כדי להוסיף קטגוריה:

  1. מתפריט הקטלוג, בחרו הקטגוריות> רשימה. חלון קטגוריות ניהול מוצג. 

     

     

  2. לחץ על הוסף חדש כדי להוסיף קטגוריה חדשה. הוסף חלון קטגוריה חדש מוצג.

     

     

  • בלשונית מידע הקטגוריה, להגדיר מידע בקטגוריה, כדלקמן:

    • בשדה שם, הזן את השם של הקטגוריה. כך הקטגוריה תוצג בקטלוג.
    • בשדה תיאור, הזן תיאור עבור הקטגוריה החדשה. השתמש בעורך עבור פריסה וגופנים.
    • בתחום התמונה, לגלוש כדי לבחור תמונה המייצגת את הקטגוריה.
    • מהרשימה הנפתחת קטגורית אב, בחר בקטגוריה הרצויה של ההורה. הקטגוריה החדשה תמוקם תחת קטגוריה זו בחנו.
    • בתחום טווחי מחיר, זן טווח מחירים במטבע שההגדרה בחלון המטבעות. זה מאפשר ללקוחות לסנן את המוצרים על ידי טווחי מחירים. פורמט: 0-1000; 1000-1200; 1200- (1200 אומר 1200 ומעלה).
    • בחר את תיבת הסימון הצג את דף הבית, כדי להציג את הקטגוריה בדף הבית.
    • בחר בתיבת הסימון כלול תיבת הסימון בתפריט העליון, לכלול בקטגוריה בתפריט העליון בדף הבית.
    • בחר לאפשר ללקוחות לבחור תיבת סימון גודל דף, כדי לאפשר ללקוחות לבחור גודל דף בדף פרטי קטגוריה מהרשימה בגדלי הדף שהזינה את בעל החנות. במקרה זה, שדה אפשרויות גודל הדף הופך לגלוי באזור המנהל. כאשר אפשרות זו מושבתת, לקוחות לא יוכלו לבחור גודל דף בדף פרטי קטגוריה ואת בעל החנות יכול להיכנס גודל עמוד מסוים. במקרה זה, שדה גודל הדף הופך לגלוי במקרה זה בתחום מנהל, כמפורט להלן.
    • בשדה גודל דף, הזן את מספר המוצרים שניתן להציג בדף פרטי קטגוריה לעמוד. לדוגמא, כאשר אתה מוסיף שבעה מוצרים לקטגוריה ואתה מגדיר גודל הדף שלה לשלוש. שלושה מוצרים לעמוד יוצג בדף פרטי בקטגוריה זו בחנות הציבור.
    • הנחות להציג את כל הנחות הקשורים בנושא זה מתווסף באזור המנהל ידי בחירת נחות מהתפריט מבצע. שים לב ההנחות עם מוקצית סוג קטגוריות גלויות כאן. לאחר הנחות ממופות לקטגוריה, הם יחולו על כל המוצרים בקטגוריה זו.

      תפקידי לקוח מאפשר להציג בקטגוריה זו לתפקידי לקוח אחד או יותר. בחר את תפקידי הלקוח נדרשו בעל גישה בקטגוריה זו, כדלקמן:

      • מִנהָל
      • מנהלי פורום
      • אורחים
      • רשום
      • ספקים

      הערה: תפקידי לקוחות אלה אינם בקידוד קשיח והוא יכול להיות מוגדר בתחום המנהל, על ידי בחירת תפקידי לקוחות מתפריט הלקוחות.

      אם אתה רוצה שזה יהיה גלוי לכל - השאר את השדה ריק. 

      סמן את תיבת הסימון מוצג, כדי לאפשר את הקטגוריה להיות זמין בחנות הציבור.  

    בתחום סדר תצוגה, הזן את מספר ההזמנה להצגת הקטגוריה. מספר תצוגה זה משמש למיון קטגוריות בחנות הציבור (עולה). הקטגוריה עם הצגת 1 יוצגה בחלק העליון של הרשימה. 

     

    4. בחר בכרטיסיית SEO, כדלקמן: 

    • בשדה מילות מפתח Meta, והזן את מילות מפתח meta בקטגוריה הנדרשת, אשר קצרו רשימה תמציתית של הנושאים החשובים ביותר של הדף שלך. תג מילות מפתח meta לוקח את הטופס הבא:

    חלק זה מקטלג את הדף תחת מילות מפתח רלוונטיות

  • בשדה תיאור Meta, להזין תיאור של הקטגוריה. תג תיאור מטא הסבר תמציתי ותמציתי של התוכן של הדף שלך. תג תיאור מטא הוא בפורמט הבא:

    תיאור זה עשוי להופיע בתוצאות החיפוש

    • בתחום הכותרת Meta, להזין את שם נדרש. תג הכותרת מציין את הכותרת של דף האינטרנט שלך. זהו קוד אשר מוכנס לתוך הכותרת של דף האינטרנט שלך הוא בפורמט הבא

    בשדה שם דף ידידותי למנועי חיפוש, הזן את השם של הדף בשימוש על ידי מנועי החיפוש. אם תזין כלום אז את כתובת האתר לעמוד הקטגוריה נוצר באמצעות שם הקטגוריה. אם תזין אישית SEO עמודים-שם, אז המנהג בעקבות URL ישמש: 

    • http://www.yourStore.com/custom-seo-page-name 

       

      בחר בכרטיסיית המוצרים, כדלקמן להוסיף מוצרים בקטגוריה זו. כרטיסייה זו מכילה רשימה של המוצר השייכים לקטגוריה הנבחרת. לאחר המוצרים שניתן filfering ידי בקטגוריה בקטלוג. אתה צריך לשמור את הקטגוריה לפני שתוכל להוסיף מוצרים עבור דף בקטגוריה זו.